NETSOCAN
Číslo 2 --ÚNOR 2008---Ročník VII.

Multikulturalismus si rozvracet nenecháme


SICE NESOUHLASÍM S TÍM, CO ŘÍKÁTE, ALE DO POSLEDNÍ KAPKY KRVE BUDU BRÁNIT VAŠE PRÁVO TO ŘÍCI! (François-Marie Arouet/Voltaire).
V rámci služby svobodě slova NETSOCAN uveřejňuje články mladého bloggera MF DNES Petra Štursy, které redakce blogu odstranila a autorovi současně zrušila statut bloggera. Jejich uveřejnění (v původní podobě, tzn. bez redakční úpravy) samozřejmě neznamená, že se NETSOCAN s mnohými informacemi v těchto článcích ztotožňuje, spíše naopak; proto budou některé nekorektní či zavádějící názory komentovány.

Zavedeme ho do škol. Jak psali v časopisu Reflex (hned za fotkami rostlinek marihuany, třeba je v tom souvislost...), na našich školách se musí zavést multikulti výchova, ale chybí lidi a ucelený program. Chtěl bych tímto článkem pomoci při přípravě osnov pro kvalitní indoktrinaci těch správných myšlenek do hlav školáků. Marihuanu jim rozdejte sami, s tím vám nepomůžu.

Islám a muslimská kultura:

První hodina: Muslimský humanismus a tolerance, právo šária a nutnost jeho aplikace pro muslimské komunity v Evropě. Praktické příklady - kamenování znásilněných žen za to, že muže vyprovokovaly svým vzhledem pod burkou a za to, že s ním při znásilnění byly samy. Promítání fotografíí. Komentář (1) NETSOCAN

Druhá hodina: muslimská moudra a přísloví: Sluší se, aby žena žila pod botou muže. (turecké přísloví) / Každý má právo na svobodu projevu, pokud je jeho projev v souladu s právem šária. (káhira, 1990) / A kámen řekne "muslime, je za mnou schovaný žid, přijď a zabij ho" (korán). Upozornění na to, že ačkoli muslimové mohou požadovat genocidu židů a vymazání Izraele z mapy (a že se o to už mockrát pokusili), tak rodilý Evropan nemá právo ve vlastní zemi nakreslit obrázek chlapa, co ve středověku rozpoutal kmenové války, uvrhl statisíce lidí do otroctví a spal s dvanáctiletou holčičkou Komentář (2) NETSOCAN , protože tím může někoho urazit.

Třetí hodina: Islámské země a tolerance k menšinám. Nedávný rekordní prodej knihy Mein kampf v tureckém překladu, Turecká genocida Arménců, Irácká genocida Kurdů za použití chemických zbraní. Vztah z židovské a křesťanské menšině. Islám a tolerance k zoofili versus Islám a netolerance k homosexualitě.

Čtvrtá hodina: Souhrnný test na téma: Je islám mírumilovný a dobrý a proč ano? Vysvětlete, proč byste byli rádi, aby si vaše budoucí dcera vzala muslima.

Naše menšiny:

Pátá hodina: Proč je důležité dávat miliony na problémy rómů a na Vietnamce a Ukrajince (kterých je u nás dohromady přibližně stejně jako rómů) nedat ani korunu. Referát na téma Jak bílá většina utlačuje rómy a nutí je žít ze sociálních dávek. V této hodině není dovolena diskuze, místo toto žáci položí na katedru lístečky s názory na útlak rómů. 10 nejlepších bude oznámkováno velkou jedničkou, ta bude tvořit základ pro známku z chování, občanské nauky, multikulti výchovy, dějepisu a zeměpisu. A tělocviku, sich je sichr.

Exkurse 1: Návštěva Muzea rómské kultury * a beseda na téma "rómská kultura v minulosti".

Exkurse 2: Návštěva sídliště Chánov a beseda na téma "rómská kultura dnes".

Exkurse 3: Návštěva pražského židovského ghetta, prohlídka muzea židovské kultury. Pozorování zde žijících židů.

Po exkursích následná beseda "není kultura, jako kultura" a "někdo o sobě lže, někdo ne".

Šestá hodina: Slovníček pojmů. Vysvětlení, proč slovo "cikán" nesmí používat bílá většina, ale jen rómové. Vysvětlení, proč je v USA naprosto nepřípustné, aby běloch oslovil černocha "nigga", zatímco černošští rappeři tento výraz použijí přibližně třicetkrát do minuty.

Sedmá hodina: Referáty na téma "proč byli naši předkové rasisté" (tedy proč jim vadili romové, do roku 1971 pejorativně nazývaní cikáni) a proč jsou mezi námi selektivní rasisté (vadí jim rómové, ale ne třeba Vietnamci) a proč jsou to vlastně náckové.

Osmá hodina: Rómové a jejich vztah k práci. Jakými způsoby znemožňuje bílá většina rómům pracovat, ačkoli by hrozně chtěli. Vysvětlit, že sice je tu 300 000 romů, z nichž spousta nepracuje, ale zlí Češi si zvou Ukrajince, aby tu makali. Referát na téma "Sociální dávka - prvek tradiční rómské kultury".

Devátá hodina: Tradiční rómská rodina. Jak bílá většina způsobila, že dětské domovy přetékají rómskými dětmi. Láska k dětem a dětská prostituce na nádražích a u hranic. Promítání fotografíí.

Jedenáctá hodina: Souhrnný test formou eseje. Skupina A: Proč chci bydlet v domě plném romů. Skupina B: Proč se nebojím jít v noci sám rómskou čtvrtí.

Mimoškolní aktivity: Návštěva představení "Rómský baron", ochutnávka kulinářského umění - Rómské pečeně. Poté ochutnávka "hádej, co je to za zvíře" - na česneku.


Doufám, že to našim multikulti pomůže v přípravě osnov a dětem odhalí krásu, která je v životě čeká. Snad pak budou vědět více o kulturách, které nejsou tak "out" jako ta jejich, nudná a obyčejná západní. Snad pak poznají úžasný svět multikulturalismu, který je "in" a proto musí být nastolen. Snad jednou příjdou na to, že Vlast, láska ke svému národu a patriotismus jsou pojmy, které oslavují jen náckové a proto je potřeba to zakázat.

* Muzeum romské kultury je v Brně. Lépe řečeno, v Brně je barák, kam se můžete jít podívat na to, jak možná vypadal život cikánů dřív. Každopádně v Brně je ještě jeden barák, který se honosí nápisem "MUZEUM ROMSKÉ KULTURY". Tuším, že je v Juliánově a jedná se o dům, který rómské etnikum totálně vybydlelo a zdevastovalo, vypálilo a jinak "poromštilo". Nápis dodal nějaký sprejer.

Podívejte, věci musíte brát s nadhledem. Z multikulturalismu mám ale strach. Cikáni (rozuměj - ti slušní) mi nevadí, jsem za ně rád. Vadí mi romové. Pokud nevíte, jaký je mezi nimi rozdíl, mrkněte se na můj článek cikáni x romové.


Příspěvek je psán na recyklovaném papíře a autor je placen v židobolševických petrodolarech.

Věnováno multikulturalistům a "levicovým intelektuálům". Jo, a taky těm náckům co demonstrovali společně s Palestinci před Izraelskou ambasádou. Styďte se, to jste zastánci čisté rasy?

Muj posledni clanek byl adminem Dvorakem bez nahrady smazan, protoze jsem v nem oznacil za debila jednoho VIP roma, co mi nadaval do nacku. Oznaceni jem radne zduvodnil. Bylo mi sdeleno, ze se nejedna o svobodu slova, ale ze je to urazka a to na blog nepatri. Inu, Multikulti zacina...


Petr Štursa
(petrstursa@email.cz)
2. února 2008


Komentář (1) NETSOCAN:
Autor zjevně nezná novodobou historii islámských zemí a aktuální funkci islámu. Ve druhé polovině minulého století se mnohé islámské země značně sekularizovaly (viz. např. Saddámův Irák, Lýbii atp). Orientovaly se spíše na socialismus a občanů, kteří zde praktikovali islám bylo poměrně málo. Avšak pád sovětských režimů a vývoj v západních zemích - šířící se narkomanie, rozpad rodiny, bující zločinnost včetně vojenských agresí zejména USA a podpory izraelské okupace palestinských a syrských území, vyvolaly silnou nedůvěru k západní civilizaci a rozsáhlou re-islamizaci, jejímž nejhlubším smyslem je sjednocení islámských zemí a jejich populace. Logické reakci na západní i izraelskou expanzi vidí patrně v obnovení někdejšího Kalifátu, atp. Nám se to může líbit nebo ne, ale pokud se západní Evropa nebude schopna biologicky reprodukovat, pak zde po čase možná bude zavedena šária...


Komentář (2) NETSOCAN:
Stydět by se v tomto případě neměl Mohammed, ale autor. Patrně vůbec nechápe dobu nejslavnějších milenců, Romea a Julie: Romeo se s třináctiletou Julií seznámil na plese. Přitom si Julie už musela vyslechnout od matky kázání, že je vlastně stará panna; Juliina matka totiž v Juliině věku už měla dítě... Ve středověku, kdy celé národy byly decimovány hladomorem atd., bylo podmínkou přežití rodu, aby ženy rodily v co nejrannějším věku a měly co nejvíce dětí. Mohammed se tedy choval naprosto racionálně a mravně. Autor si jej patrně plete s Opočenským a pláče na úplně špatném hrobě.
NETSOCAN